Yuki Tsunoda idei legváratlanabb akcióját egyelőre nem a versenypályán, hanem az Instagram-oldalán kell keresni. A Red Bull japán pilótája azt állítja, beleejtette a mobiltelefonját egy tóba.
A Ferrari helyettes csapatvezetője igyekezett eloszlatni egy az F1-es közvélemény fejében létező misztikumot arról, hogy lehet-e kifejezetten egy „versenyzőre fejleszteni” a versenyautót.
Fernando Alonso szavai alapján az Aston Martin egészen a szezon végéig két fronton fog fejleszteni, bár Adrian Newey segítségére csak az egyikben számíthatnak.
Továbbra is bizonytalan, hogy milyen versenyzői felállással fog nekivágni a 2026-os F1-es szezonnak a Mercedes, de George Russell igyekszik nyomatékosítani csapata felé, hogy a folytonosságból profitálhatnának a legtöbbet.
Carlos Sainz felfedte, sötét gondolatok is átfutottak az agyán, miközben annak tudatában kellett teljesítenie a 2024-es F1-es szezont, hogy az lesz az utolsó idénye a Ferrarinál.
Az elmúlt futamok legnagyobbat fejlődött csapata az F1-es mezőnyben a Sauber, amely a konstruktőri utolsó helyről a hatodikra lőtte előre magát, az utóbbi négy futamon még a Red Bullnál is több pontot szerezve. Pedig semmi ilyesmi szándékuk nem volt.
Tíz F1-es versenyzőt kértek meg, hogy töltsék ki a tesztet, ami a közúti vezetői engedély megszerzéséhez szükséges az Egyesült Államokban. A mértékegységek sokakkal kitoltak, lehangoló eredmények születtek, de cserébe a poénok legalább repkedtek.