back to top
2025. november 12. 07:51

De nem lehet, hogy Verstappen nyert volna Brazíliában, ha mellőzi a harmadik kerékcserét?

Max Verstappen a bokszutcai rajtból valaha elért egyik legjobb eredményt szállította a Brazil Nagydíjon azáltal, hogy harmadikként ért célba. A verseny második felében ráadásul úgy tűnt, még a rajt óta az élen haladó Lando Norris győzelmére is veszélyt jelenthet.

Elszámolta magát Piastri büntetésével, visszakozott az FIA a futam után

A Brazil Nagydíj leintése után az FIA indoklást adott az Oscar Piastrira kiszabott büntetésre, a dokumentumban viszont olyasmit is feltűntetett, amit az ausztrál biztosan nem érdemelt.

Norris óriáslépést tett a vb-cím felé, Piastri ismét hibázott, Verstappen a bokszutcából indulva dobogós

Lando Norris nyerte a Brazil Nagydíjat, s miután Oscar Piastri egy opportunista előzésért kapott időbüntetés nyomán csak ötödik lett, újabb 15 ponttal távolodott csapattársától. Kimi Antonelli a hajrában kivédekezte Max Verstappen támadásait, aki bokszutcai rajttal lett harmadik.

Brutális balesettel ért véget az interlagosi F1-es sprint, a pilóta szerencsére jól van (videó)

Gabriel Bortoleto megpróbálta meglepni Alex Albont a célegyenes végén, de elveszítette az uralmat az autója felett, aminek hatalmas baleset lett a vége.

Norris behúzta a nyolc pontot, Piastri eldobta az autót a Brazil Nagydíj megszakított sprintversenyén

Lando Norris nyerte az interlagosi hétvége sprintversenyét, a végjátékban ellenállva Kimi Antonelli nyomásának. Oscar Piastri balesetezett a másik McLarennel, ami piros zászlós leállást vont maga után, az ausztrál pedig újabb jelentős pontveszteséget könyvelhet el a bajnoki harcban.

Piastri kiesése után piros zászló az interlagosi sprinten

A bajnokság szempontjából is fontos fejlemények után megszakították a Brazil Nagydíj sprintversenyét, aminek nedves pályán, de slick gumikkal vágott neki a mezőny.

Nem azért adott új szerződést az Alpine Colapintónak, amiért sokan gondolhatják

Franco Colapinto döcögős kezdés után kezdi felvenni a ritmust az Alpine-nál, az istálló ügyvezető igazgatója szerint pedig nem a szponzori háttere biztosította be számára a 2026-os ülést.

Visszafelé sülne el az újítás, amivel az F1-es futamok izgalmait növelnék?

A Pirelli vezető F1-es mérnöke és három csapatfőnök sem tartja jó ötletnek azt, amit a jogtulajdonos és az FIA szeretne.
Andrea Stella úgy véli, a McLaren által alkalmazott kommunikáció és nyíltság megakadályozza, hogy megismétlődjön a múlt.
A Red Bull nem működött a holland alatt (sem), miután nem sikerült a csapatnak olyan kompromisszumot kötnie a beállításokkal, amire szükség lett volna.