A McLaren görcsösen figyel arra az idei F1-es szezonban, hogy egyenlő feltételeket adjon két versenyzője, Lando Norris és Oscar Piastri számára az egyéni világbajnoki címért folyó harcban. A nyári szünet óta megszaporodó bokszutcai problémák azonban inkább a britet sújtották.
Jövőre az ismeretlenbe ugrik az F1 az új szabályokkal, a csapatok pedig egyelőre csak a saját felkészültségi állapotukat ismerik, egymás adatairól nincs tudomásuk. Egy adatbázisban azonban most is összegyűlnek az istállók új autóinak teljesítménymutatói, és ha igazat mondanak a számok, akkor itt valami nagyon nem stimmel.
A Forma–1 máris igyekezett kompenzálni Carlos Sainzt, aki a Szingapúri Nagydíj után szóvá tette, hogy kihagyták az előzéseit a közvetítésből. Ám amivel a spanyol érvelt, miszerint hogy a pályán zajló akció helyett hírességeket és barátnőket mutogatnak indokolatlanul sokáig a képernyőn, ezen a hétvégén biztosan nem állta meg a helyét.
Mika Häkkinen 14 éves lánya jól szerepel a gokartban, apja pedig úgy véli, néhány éven belül vagy ő, vagy más hölgy személyében ismét lehet női pilóta az F1-ben.
Bár az utóbbi hetek váratlan bejelentései nyomán már négy jelöltről beszélhetünk, akik elindulnának a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöki pozíciójáért a decemberi választáson, egy friss fejlemény nyomán nagyon úgy fest, hogy Mohammed Ben Sulayemen kívül senki más nem állíthatja össze az induláshoz szükséges listát.
Történelmi jelentőségű beruházásról tett bejelentést John Elkann, a Ferrari elnöke, amivel az olasz cég megnyitja kapuit a külföldi szakemberek számára, ezáltal pedig ledolgozhatja az autósportban eredendően meglévő versenyhátrányát.
Elvesztették szem elől a célt a Forma–1 televíziós közvetítésének készítői Carlos Sainz szerint, akinek Szingapúrban a verseny végi előzéseiről emiatt lemaradt a nézőközönség.