Jövőre az ismeretlenbe ugrik az F1 az új szabályokkal, a csapatok pedig egyelőre csak a saját felkészültségi állapotukat ismerik, egymás adatairól nincs tudomásuk. Egy adatbázisban azonban most is összegyűlnek az istállók új autóinak teljesítménymutatói, és ha igazat mondanak a számok, akkor itt valami nagyon nem stimmel.
Az ismeretlenbe fog fejest ugrani a Forma–1 a jövőre érkező új, az elektromos hajtás szerepét még jobban kihangsúlyozó technikai szabályokkal. Élesben fog csak kiderülni, hogyan változik majd meg a versenyzés 2026-tól, de a Williams csapatfőnöke, James Vowles szerint érdemes felkészülnünk valami egészen másra, mint amit eddig a sportról tudtunk.
Bár az utóbbi hetek váratlan bejelentései nyomán már négy jelöltről beszélhetünk, akik elindulnának a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöki pozíciójáért a decemberi választáson, egy friss fejlemény nyomán nagyon úgy fest, hogy Mohammed Ben Sulayemen kívül senki más nem állíthatja össze az induláshoz szükséges listát.
Történelmi jelentőségű beruházásról tett bejelentést John Elkann, a Ferrari elnöke, amivel az olasz cég megnyitja kapuit a külföldi szakemberek számára, ezáltal pedig ledolgozhatja az autósportban eredendően meglévő versenyhátrányát.
Elvesztették szem elől a célt a Forma–1 televíziós közvetítésének készítői Carlos Sainz szerint, akinek Szingapúrban a verseny végi előzéseiről emiatt lemaradt a nézőközönség.
Első ránézésre semmi szokatlan nem volt a George Russell által megnyert Szingapúri Nagydíj dobogósainak ünneplésében, a szomszédos Malajziában azonban jelentős társadalmi és politikai felzúdulást okozott.