back to top
2025. december 22. 00:02

Felfedeztek egy kiskaput, a fél F1-es mezőny nagy előnyben kezdheti a 2026-os szezont

Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.

Évtizedek óta nem látott jelenségek térnek vissza a 2026-os F1-es szezonban

Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt tartalmaz, és tartalmaz sok év után visszatérő újdonságokat, vagy éppen egy olyasmit, aminek el kellett volna tűnnie róla, ám mégsem tette.

Hamilton „nem szereti vagy nem akarja” – két nagy probléma is rémálommá teheti a brit 2026-os évét is

Ahhoz, hogy Lewis Hamilton 2026-ban sikeresebb legyen a Ferrarival, ezen a két területen mindenképpen változtatnia kell.

Újabb fontos dátumokat, köztük egy szokatlan esemény időpontját is feljegyezhetjük az F1-es bemutatónaptárba

A Honda révén figyelmet kap egy olyan terület is, amelyre általában nagyon kevés figyelem irányul.

Új pozícióban tűnt fel a személy, aki elvette Hamilton nyolcadik vb-címét

Michael Masi eddig hazájában vállalt munkát, most pedig új fejezetet nyit a karrierjében, és először lesz köze formaautós bajnoksághoz azóta, hogy botrányba fullasztotta a 2021-es F1-es szezonzárót.

Váratlan bejelentés: visszatér a Portugál Nagydíj az F1-es versenynaptárba

Hivatalossá vált, hogy 2027-ben és 2028-ban ismét megrendezik a Portugál Nagydíjat a portimãói versenypályán.

Norris: El akarom felejteni, hogy Forma–1-es pilóta vagyok

Normális életre vágyik Lando Norris, ezért a felejtés lesz az egyik fő célja az elkövetkező hetekben a McLaren pilótájának.
Az FIA egy olyan kiegészítést tett a 2026-os sportszabályzatban, amely megkönnyíti a csapatok dolgát a sprintversenyt tartalmazó hétvégéken – vagy legalábbis nem nehezíti annál is tovább, mint amilyen nehéz valójában.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.