Oscar Piastri kapott egyet a Las Vegas-i Nagydíj rajtjánál, a felügyelők pedig az őt arrébb taszítő Lawsont látták hibásnak, mégsem büntettek. A Strollt megtorpedózó Bortoleto viszont büntetést kapott.
Lance Stroll zsinórban 34. alkalommal maradt alul Fernando Alonso ellen időmérő edzésen, de szerinte ha bejön, amit terveztek, a legjobb három is elérhető lett volna a számára.
Már csak három versenyen láthatjuk a jelenlegi szabályrendszer szerint épült, a szívóhatás szerepét kiemelő F1-es autókat, amelyek Fernando Alonso szerint nem váltották be az ígéretüket. Bár van bőven kérdőjel a 2026-os autókkal való versenyzés körül is, a jelenlegi modellek egy utált tulajdonságát biztosan kiküszöbölik.
Max Verstappen nem tudja hova tenni Oscar Piastri hirtelen jött visszaesését és a McLarenen belüli erőviszony-átrendeződést, de abban biztos, hogy ő már rég felemelte volna a hangját, ha vele ilyesmi történne.
Charles Leclerc révén a Ferrari nyitotta az élen a Las Vegas-i Nagydíj versenyhétvégéjét, mögötte Alexander Albon végzett, Yuki Tsunoda pedig váratlanul magasan, a harmadik helyen zárt, csapattársát, Max Verstappent is megelőzve.
Felipe Massa ügye tárgyalási szakaszba léphet, miután a bíró elutasította az alperesek próbálkozását arra, hogy a bíróság ejtse a brazil versenyző keresetét.
Max Verstappen felfedett valamit, amit eddig nem sokan tudtak róla: nem különösebben kedveli eredeti választott F1-es rajtszámát, a 33-ast, és az új szabály lehetőségeit kihasználva szeretne ő lenni az első, aki megváltoztatja azt. Van viszont előtte néhány akadály, még akkor is, ha nem a 69-es mellett dönt.
Ahogy a filozófiai tanmesében létezik olyan szabályrendszer, amelyben a teknős legyőzi a nyulat egy futóversenyen, úgy olyan feltételeket is lehet alkotni, amelyek mellett egy futó ember gyorsabban teljesít egy adott távot, mint egy autóval haladó. George Russell volt a kísérlet elszenvedője.