Lance Stroll zsinórban 34. alkalommal maradt alul Fernando Alonso ellen időmérő edzésen, de szerinte ha bejön, amit terveztek, a legjobb három is elérhető lett volna a számára.
A Las Vegas-i Nagydíj időmérőjének első három helyezettje közül senki nem örült az esős körülményeknek. Lando Norris és Max Verstappen elsősorban azzal volt elégedett, hogy egy darabban eljutott a leintésig, a leginkább meglepő eredményt szállító Carlos Sainz viszont ezúttal is a pole-pozíció gondolatával kacérkodott.
Charles Leclerc révén a Ferrari nyitotta az élen a Las Vegas-i Nagydíj versenyhétvégéjét, mögötte Alexander Albon végzett, Yuki Tsunoda pedig váratlanul magasan, a harmadik helyen zárt, csapattársát, Max Verstappent is megelőzve.
Felipe Massa ügye tárgyalási szakaszba léphet, miután a bíró elutasította az alperesek próbálkozását arra, hogy a bíróság ejtse a brazil versenyző keresetét.
Max Verstappen felfedett valamit, amit eddig nem sokan tudtak róla: nem különösebben kedveli eredeti választott F1-es rajtszámát, a 33-ast, és az új szabály lehetőségeit kihasználva szeretne ő lenni az első, aki megváltoztatja azt. Van viszont előtte néhány akadály, még akkor is, ha nem a 69-es mellett dönt.
Ahogy a filozófiai tanmesében létezik olyan szabályrendszer, amelyben a teknős legyőzi a nyulat egy futóversenyen, úgy olyan feltételeket is lehet alkotni, amelyek mellett egy futó ember gyorsabban teljesít egy adott távot, mint egy autóval haladó. George Russell volt a kísérlet elszenvedője.
Oscar Piastri 10 másodperces büntetést kapott a Brazil Nagydíjon, Carlos Sainz pedig úgy véli, hogy ez is tökéletesen példázza, mennyire nem jó úton jár a bíráskodás az F1-ben.