back to top
2025. október 25. 15:34

Verstappennek olyan versenyző ígért segítséget, akitől nem feltétlenül várhatta

Ha egy pilóta a bajnoki címért harcol, és csapaton belül erre már csak neki van esélye a szezon végéhez közeledve, általában számíthat csapattársa segítségére. Max Verstappennek eddig igencsak limitáltan tudott hasznára lenni a vele szemben jelentős lemaradásban lévő Yuki Tsunoda.

Szankcionált volt orosz tábornokot helyezett vissza pozíciójába az FIA

Mohammed Ben Sulayem, az FIA elnöke hívta őt vissza, miután korábban ő is ragaszkodott a lemondásához.

Ezt tanácsolja Lewis Hamilton a Verstappen elleni csatában Piastrinak és Norrisnak

A hétszeres világbajnok úgy véli, ha a két McLaren-pilóta nem így áll hozzá a csatához, Verstappen le fogja győzni őket.

A következő kínos rekordok, amiket Hamilton megpróbálhat elkerülni a Ferrarival

Lewis Hamilton első 19 versenyén dobogó nélkül maradt a Ferrarival, ami példátlanul gyenge debütálás egy versenyzőtől a csapat történetében. Arra viszont még talán elegendő ideje van, hogy az első pole és az első győzelem elérésével a lista végére kerüljön.

Bottas szándékosan ignorálta Verstappent a Mercedes játékában?

A Mercedes arra kérte a közösségi médiában közzétett játékban Bottast, hogy soroljon fel minél több F1-es futamgyőztest fél perc alatt.

Leclerc-re ráijesztett a Ferrari ezzel az információval

Leclerc Austinban először végzett a dobogón a júliusi belgiumi futam óta, amiben a mezőny nagy részétől eltérő taktika is segítette.

Piastri pofonegyszerű megoldástól várja, hogy ne kelljen aggódnia

Piastri előnye tovább fogyott a bajnoki tabella élén az USA Nagydíjon, de egyelőre nem izgul.

Arcátlan csalás vagy az F1 része, avagy túl messzire ment a Red Bull, vagy ez még belefér?

Biztosan vannak, akik szerint ez sportszerűtlenség, míg mások úgy vélik, az F1 része. De miért babrálja a Red Bull a McLaren ragasztószalagját, és mit árul el mindez az idei vb-harcról?
Mivel balszerencsés volt a rajtnál, nyár óta legrosszabb eredményét érte el az USA Nagydíjon, viszont ha két századmásodperccel gyorsabb az időmérőn, Max Verstappent üldözhette volna a célig. George Russell szerint ilyen pofonegyszerű a mai Forma–1 képlete, amelynek az érdemi része a kvalifikáció utolsó szakaszából, majd másnap az első kanyarig tartó sprintből áll.
Október derekánál járva az F1-es csapatok fő fókusza már rég nem az idei autón, hanem a teljesen új szabályok szerint épülő 2026-oson van, de kevesen álltak le olyan korán a 2025-ös fejlesztésekkel, mint a Ferrari – Frédéric Vasseur pedig nem számolt azzal, hogy ennek milyen hatása lesz a csapat moráljára.