Ha egy pilóta a bajnoki címért harcol, és csapaton belül erre már csak neki van esélye a szezon végéhez közeledve, általában számíthat csapattársa segítségére. Max Verstappennek eddig igencsak limitáltan tudott hasznára lenni a vele szemben jelentős lemaradásban lévő Yuki Tsunoda.
Változtatott a korábbi döntésén a wokingi istálló, aminek Lando Norris örülhet, de Piastrinak sincs oka bánkódni, hiszen a csapat szerint legutóbb részben ő volt a hunyó.
Lewis Hamilton első 19 versenyén dobogó nélkül maradt a Ferrarival, ami példátlanul gyenge debütálás egy versenyzőtől a csapat történetében. Arra viszont még talán elegendő ideje van, hogy az első pole és az első győzelem elérésével a lista végére kerüljön.
Biztosan vannak, akik szerint ez sportszerűtlenség, míg mások úgy vélik, az F1 része. De miért babrálja a Red Bull a McLaren ragasztószalagját, és mit árul el mindez az idei vb-harcról?
Mivel balszerencsés volt a rajtnál, nyár óta legrosszabb eredményét érte el az USA Nagydíjon, viszont ha két századmásodperccel gyorsabb az időmérőn, Max Verstappent üldözhette volna a célig. George Russell szerint ilyen pofonegyszerű a mai Forma–1 képlete, amelynek az érdemi része a kvalifikáció utolsó szakaszából, majd másnap az első kanyarig tartó sprintből áll.
Október derekánál járva az F1-es csapatok fő fókusza már rég nem az idei autón, hanem a teljesen új szabályok szerint épülő 2026-oson van, de kevesen álltak le olyan korán a 2025-ös fejlesztésekkel, mint a Ferrari – Frédéric Vasseur pedig nem számolt azzal, hogy ennek milyen hatása lesz a csapat moráljára.