A Ferrarival való idei küszködés után új lehetőséget jelent Lewis Hamilton számára, hogy 2026-ra teljesen megváltoznak a technikai szabályok, de persze nincs rá garancia, hogy ettől majd megfordul a hétszeres világbajnok szerencséje – és ezzel ő maga is tisztában van.
A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.
Max Verstappen úgy véli, sokkal több szabálytalanságra derülne fény, ha az FIA-nak több ideje lenne, és a teljes mezőnyt le tudná ellenőrizni a futamok után.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.