Fernando Alonso jártában-keltében elintézett egy ártalmatlan telefonhívást a mexikóvárosi paddockban, eközben viszont akaratlanul is egy nagy titokról rántotta le a leplet.
Biztosan vannak, akik szerint ez sportszerűtlenség, míg mások úgy vélik, az F1 része. De miért babrálja a Red Bull a McLaren ragasztószalagját, és mit árul el mindez az idei vb-harcról?
Mivel balszerencsés volt a rajtnál, nyár óta legrosszabb eredményét érte el az USA Nagydíjon, viszont ha két századmásodperccel gyorsabb az időmérőn, Max Verstappent üldözhette volna a célig. George Russell szerint ilyen pofonegyszerű a mai Forma–1 képlete, amelynek az érdemi része a kvalifikáció utolsó szakaszából, majd másnap az első kanyarig tartó sprintből áll.
Október derekánál járva az F1-es csapatok fő fókusza már rég nem az idei autón, hanem a teljesen új szabályok szerint épülő 2026-oson van, de kevesen álltak le olyan korán a 2025-ös fejlesztésekkel, mint a Ferrari – Frédéric Vasseur pedig nem számolt azzal, hogy ennek milyen hatása lesz a csapat moráljára.
Oliver Bearman az USA Nagydíj után élesen kritizálta Yuki Tsunodát, aki szerinte elkeseredett manőverek sorát hajtja végre a versenypályákon, a legutóbbinak pedig austini csatájuk során ő lett az áldozata.