back to top
2025. november 21. 07:24

Apja nem hagyta, hogy Verstappen magára rántsa ezt a szexuális jelképet

Max Verstappen felfedett valamit, amit eddig nem sokan tudtak róla: nem különösebben kedveli eredeti választott F1-es rajtszámát, a 33-ast, és az új szabály lehetőségeit kihasználva szeretne ő lenni az első, aki megváltoztatja azt. Van viszont előtte néhány akadály, még akkor is, ha nem a 69-es mellett dönt.

Ennyire egyértelmű lenne, hogy a Red Bull jobb lesz a McLarennél a hétvégi Las Vegas-i Nagydíjon?

George Russell úgy véli, ezen két csapat közül a Red Bull lesz a jobb a kaszinóvárosban, míg a saját tavalyi győzelméből nem vonna le messzemenő következtetéseket.

A Ferrari le akarta igazolni a Red Bull kulcsemberét, de a sors közbeszólt

Helmut Marko mindössze 9 F1-es futamon indult, de így is közel került ahhoz, hogy a Ferrari szerződtesse őt. A Red Bull motorsport-tanácsadója egy podcastban beszélt erről.

Lando Norris nyugtalan: „Miért gondolnám, hogy ezúttal rendben leszünk?”

Norris annak ellenére sem várja optimistán a következő nagydíjat, hogy az előző kettőt kényelmes előnnyel nyerte.

Ádáz ellenfélből másodhegedűs – ezért utasította vissza a Ferrari ajánlatát a világbajnok

Damon Hill nem kért a Ferrariból, miután a Williamsnél nem maradt számára hely. Egy podcastban fedte fel, hogy miért mondott nemet Jean Todtnak.

Szövetségesből kritikus – a volt csapatfőnök is kiosztotta a Ferrari elnökét

Szerinte hiba volt nyilvánosan kritizálni, beleállni Lelcerc-be, és a Ferrari WEC-győzelmével hozott párhuzamot sem tartja megfelelőnek.

„Rohadtul ne csinálj ilyet!” – így segített Verstappen egy rivális csapatnak

Max Verstappen szavai nélkül a hollanddal baráti viszonyban levő pilóta valószínűleg még csak négy pontszerzésnél járna az idei szezonban.

Leclerc készítsen tervet a menekülésre a Ferraritól, Hamilton lecserélése pedig érik

Ralf Schumacher úgy véli, John Elkann, a Ferrari elnöke komolyan beszélt, szavai pedig reakciót kívánnak meg Charles Leclerc-től.
A szezon nagy részében úgy tűnt, Oscar Piastri már harmadik F1-es idényének végén a magasba emelheti a világbajnoki trófeát, de az elmúlt két hónapban nagyot fordultak az esélyek a McLaren pilótái között zajló csatában. Az ausztrál pályafutását egyengető Mark Webber reagált a kedvezőtlen tendenciára.
Fernando Alonso elmélkedett egy sort azon, hogy milyen lesz a versenyzés a Forma–1-ben az új, 2026-os szabályokkal.