Lewis Hamilton első ferraris szezonját nehéz diadalmenetként jellemezni, de az istálló egyik vezető mérnöke, Matteo Togninalli szerint egyáltalán nem olyan rossz a viszony a felek között, amint az a nyilatkozatokból átjön.
Pénteken Üzbegisztán fővárosában, Taskentben megrendezték az FIA díjátadó gáláját, amelyen a szezon összes világbajnoka, illetve a Nemzetközi Automobil Szövetség égisze alá tartozó minden sorozat év végi dobogósai megkapták a trófeáikat.
Miután Mohammed Ben Sulayem volt az FIA-elnökválasztásának egyetlen jelöltje, csak formaságnak számított a pénteki szavazás: az emirátusokbeli sportvezető második négyéves ciklusát kezdheti meg a Nemzetközi Automobil Szövetség élén.
Az abu-dzabi szezon utáni teszttel most már tényleg befejeződött az idei F1-es szezon. A Mercedes módosított szárnnyal készült 2026-ra, míg ketten is új csapatuk színeiben köröztek.
Az osztrák tanácsadó szerződéséből még hátra volt egy év, a Red Bull pedig úgy adta elő a távozását, mintha ők szerették volna, ha marad. A valóság azonban valószínűleg nem ez.
A Red Bull közleménye szerint a 82 esztendős motorsport-tanácsadó maga döntött úgy, hogy ideje visszavonulni, a Red Bull vezetése pedig sajnálattal, de elfogadta ezt a döntést.
Az év előzése címre is eséllyel pályázhatott a manőver, amit Oscar Piastri bemutatott Lando Norris ellen az Abu-dzabi Nagydíj első körében, de utólag kiderült, hogy miért nem lehet annak nevezni.
Lewis Hamilton jövője többek szerint bizonytalan a Ferrarinál, ám 2026-ban még minden bizonnyal az olaszokkal versenyez a hétszeres világbajnok, aki még kényelmesebben érezheti majd magát az új autójában.