Lewis Hamilton első 19 versenyén dobogó nélkül maradt a Ferrarival, ami példátlanul gyenge debütálás egy versenyzőtől a csapat történetében. Arra viszont még talán elegendő ideje van, hogy az első pole és az első győzelem elérésével a lista végére kerüljön.
Mivel balszerencsés volt a rajtnál, nyár óta legrosszabb eredményét érte el az USA Nagydíjon, viszont ha két századmásodperccel gyorsabb az időmérőn, Max Verstappent üldözhette volna a célig. George Russell szerint ilyen pofonegyszerű a mai Forma–1 képlete, amelynek az érdemi része a kvalifikáció utolsó szakaszából, majd másnap az első kanyarig tartó sprintből áll.
Akárcsak a Szingapúri Nagydíj utáni csattanást követően, a McLaren az USA Nagydíj után is összeül majd a pilótáival megvizsgálni, hogy mi is történt pontosan és terhel-e bárkit felelősség a sprint eleji ütközésért.
Oliver Bearman büntetést kapott az USA Nagydíj sprintversenyén, ami mindig aggasztó hír számára azóta, hogy az eltiltástól karnyújtásnyira van – de azt szerencsére megúszta, hogy büntetőpontokat is kirójanak rá.
Benne van a Ferrariban a dobogó az USA Nagydíjon? Esetleg a győzelem is? Ilyen gondolatok foglalkoztatták az időmérő után Lewis Hamiltont és Charles Leclerc-t, pedig pénteken még kiábrándítóan kezdett a csapat Austinban.
Yuki Tsunoda a legkevésbé sem volt elragadtatva Liam Lawson egy akciójától az USA Nagydíj időmérőjén – előbb a csapatrádióban, majd az autóból kiszállva is szándékossággal vádolta meg az új-zélandit.
A McLaren csapatvezetője szerint Lando Norris és Oscar Piastri még az időmérőn is itták a sprintverseny rajtjánál történt ütközésük levét, de az ebből adódó hátrány nélkül is befoghatatlannak tűnt az újabb pole-t szerző Max Verstappen.