Biztosan vannak, akik szerint ez sportszerűtlenség, míg mások úgy vélik, az F1 része. De miért babrálja a Red Bull a McLaren ragasztószalagját, és mit árul el mindez az idei vb-harcról?
Benne van a Ferrariban a dobogó az USA Nagydíjon? Esetleg a győzelem is? Ilyen gondolatok foglalkoztatták az időmérő után Lewis Hamiltont és Charles Leclerc-t, pedig pénteken még kiábrándítóan kezdett a csapat Austinban.
Yuki Tsunoda a legkevésbé sem volt elragadtatva Liam Lawson egy akciójától az USA Nagydíj időmérőjén – előbb a csapatrádióban, majd az autóból kiszállva is szándékossággal vádolta meg az új-zélandit.
A McLaren csapatvezetője szerint Lando Norris és Oscar Piastri még az időmérőn is itták a sprintverseny rajtjánál történt ütközésük levét, de az ebből adódó hátrány nélkül is befoghatatlannak tűnt az újabb pole-t szerző Max Verstappen.
Az USA Nagydíj sprintversenyének rajtja a két McLaren összeütközését és kiesését hozta, az istálló vezetősége pedig nem habozott azonnal Nico Hülkenberg óvatlanságára mutogatni a baleset kiváltójaként. A Sauber németje azonban nem vállalja a felelősséget, szerinte Oscar Piastri volt az, aki váratlan mozdulatával előidézte a zűrzavart.
A rajt zűrzavara és a későbbi, Charles Leclerc elleni előzése mindenképpen olyan pillanatok voltak az USA Nagydíj sprintversenyén, amelyeket érdemes visszanézni Lewis Hamilton fedélzeti kamerájából.
Max Verstappen austini egyeduralma folytatódott a vasárnapi verseny időmérőjén is, ahol úgy is övé lett a rajtelsőség, hogy a végjátékban elszámolták magukat csapatával. A sprinten összetört McLarenek egyikét Lando Norris behozta a második helyre, Oscar Piastri viszont csak hatodik lett.
Az élmezőnyben történt rajtbaleset természetesen magára vonta a figyelmet az USA Nagydíj sprintversenyén, de Yuki Tsunoda nézőpontjából még zűrzavarosabbnak tűntek az 1-es kanyar viszonyai.