Ha nem is egy egész, de egy fél puzzle-darab ismét a helyére került a jövő évi F1-es pilótafelállást illetően, miután az Alpine ügyvezetője szóbelileg kétesélyessé tette, ki lehet Pierre Gasly csapattársa. Akár egy újonc is érkezhet.
Charles Leclerc elmondása szerint hajlandó nagyon hosszú ideig próbálkozni, hogy bajnoki címhez juttassa a Ferrarit. De célravezető-e hosszú távú hűséget fogadni egy olyan csapatnak, amely immár 17. éve nem járt a csúcson?
Háromfőssé változott az idén decemberben zajló FIA-elnökválasztás versenye, miután Laura Villars, egy ma is aktív versenyző is benyújtotta nevezését a tisztségre – célja, hogy ő legyen a Nemzetközi Automobil Szövetség első női elnöke.
Az utóbbi hónapokban verseny alakult ki az F1-es csapatok között abban is, melyikük szimulátorában áll rendelkezésre a 2026-os autó legélethűbb modellje, és melyik pilóta milyen tapasztalatokat szerzett már a jövő évi új szabályokról. De lehet, hogy ez az egész csak félrevisz?
Győzött a Williams, két héttel a Holland Nagydíj után az FIA törölt egy azon a futamon kiosztott büntetést. A csapat és Carlos Sainz ugyan nem profitáltak ebből sokat, de elfogadják, hogy az irányító testület is hibázhat.
Hamarosan egy olyan főváros mellett készül versenyezni a Forma–1, amelyet a napokban izraeli légicsapások ráztak meg. Stefano Domenicali, a sport vezérigazgatója ugyan tragikusnak nevezte a történteket, de elmondása szerint ez még nem indokolja, hogy kivonuljon az F1 az országból.
Már régóta szemernyi kétség sincs afelől, hogy a McLaren lesz a 2025-ös F1-es szezon konstruktőri bajnoka, és a soron következő futamon jó eséllyel már szert is tehetnek a behozhatatlan előnyre. Bizonyos szempontból ez lenne minden idők legkorábbi címszerzése, más szempontból viszont közel sem.