A Forma–1 igazi szeretem-utálom viszonyt alakított ki az elmúlt egy-két évtizedben a pályák nyomvonalán kívül elhelyezett kavicságyakkal. Két hete Monzában a sóder Fernando Alonso kieséséhez vezetett, de nem azáltal, hogy elakadt volna benne az Aston Martinnal. A sport újra szükségét látja a változtatásnak.
A Ferrari idén még nem nyert versenyt az F1-ben, de így is kétségtelen, hogy jobb győzelmi eséllyel hajtanak ki a pályára Bakuban, mint amilyen reményekkel leültek Teimour Radjabovval szemben az asztal másik oldalára.
Charles Leclerc elmondása szerint hajlandó nagyon hosszú ideig próbálkozni, hogy bajnoki címhez juttassa a Ferrarit. De célravezető-e hosszú távú hűséget fogadni egy olyan csapatnak, amely immár 17. éve nem járt a csúcson?
Az utóbbi hónapokban verseny alakult ki az F1-es csapatok között abban is, melyikük szimulátorában áll rendelkezésre a 2026-os autó legélethűbb modellje, és melyik pilóta milyen tapasztalatokat szerzett már a jövő évi új szabályokról. De lehet, hogy ez az egész csak félrevisz?
Győzött a Williams, két héttel a Holland Nagydíj után az FIA törölt egy azon a futamon kiosztott büntetést. A csapat és Carlos Sainz ugyan nem profitáltak ebből sokat, de elfogadják, hogy az irányító testület is hibázhat.
Hamarosan egy olyan főváros mellett készül versenyezni a Forma–1, amelyet a napokban izraeli légicsapások ráztak meg. Stefano Domenicali, a sport vezérigazgatója ugyan tragikusnak nevezte a történteket, de elmondása szerint ez még nem indokolja, hogy kivonuljon az F1 az országból.