Az utóbbi hónapokban verseny alakult ki az F1-es csapatok között abban is, melyikük szimulátorában áll rendelkezésre a 2026-os autó legélethűbb modellje, és melyik pilóta milyen tapasztalatokat szerzett már a jövő évi új szabályokról. De lehet, hogy ez az egész csak félrevisz?
A Ferencváros kocsiszínből útjára indult a Red Bull és a Racing Bulls F1-es autóját szállító villamos Budapesten, az elkövetkező napokban bárki megcsodálhatja.
A szeptember 20-21-én...
A rivális csapatfőnökök közül ki-ki érdeklődéssel vagy csodálattal figyeli, ahogyan a McLaren kínosan ügyel a Lando Norris és Oscar Piastri közötti egyenlőség fenntartására. Eddig úgy tűnik, sikerül elkerülni a konfliktushelyzeteket ezzel a sajátos hozzáállással, de Toto Wolff nem biztos benne, hogy ez így marad a szezon végéig.
2020 óta először nem végzett Ferrari a dobogón az Olasz Nagydíjon, pedig Charles Leclerc és Lewis Hamilton is mindent kihozott a versenyéből. Már Hamilton is érzi a javulást, miközben ő a dobogó, Leclerc pedig a győzelem kósza lehetőségéről beszél a szezon hátralévő futamaira.
A McLaren csapatfőnöke, Andrea Stella beszélt az Olasz Nagydíjon Oscar Piastri felé intézett csapatutasítás hátteréről – elmondása szerint az istálló már messze túlvan azon, hogy a tavalyi Magyar Nagydíj történéseivel kelljen érvelnie pilótáinál, noha az ausztrál versenyző rádiójában mégis ez hangzott el.
Drámamentesen alakult volna az Olasz Nagydíj végjátéka, ha nincs a McLaren elrontott kerékcseréje Lando Norrisnál, és az ezt követő csapatutasítás. A maga módján mindkét érintett és a győztes Max Verstappen is reagált a történtekre.
Max Verstappen idei harmadik futamgyőzelmét szerezte az Olasz Nagydíj megnyerésével, miközben a McLaren megfűszerezte önmaga számára a biztos dupla dobogót azáltal, hogy a verseny hajrájában Oscar Piastrit Lando Norris elengedésére kérte.