A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.
2025-ben is megtartottuk szerkesztőségi szavazásunkat, amelyben értékeltük az idei Forma-1-es szezon legjobb teljesítményeit, legemlékezetesebb pillanatait és legnagyobb sztorijait. Az első részben az év legjobb versenyzőit választottuk meg.
A maranellói istálló csapatfőnöke elmondta, merőben más autót mutatnak majd be januárban ahhoz képest, mint amivel a szezont kezdik. Emellett a merőben eltérő megközelítésről is szót ejtett.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke elismerte, hogy a szezon előtt alábecsülte, mekkora kihívással is néz szembe Lewis Hamilton a csapatváltással. A francia nem zárja ki annak lehetőségét, hogy 2026-ra lecseréljék a hétszeres világbajnok legközelebbi munkatársát.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.
Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt tartalmaz, és tartalmaz sok év után visszatérő újdonságokat, vagy éppen egy olyasmit, aminek el kellett volna tűnnie róla, ám mégsem tette.