Max Verstappennek meg sem kottyant az első szabadedzés kihagyása a Mexikóvárosi Nagydíjon, a másodikon ugyanis rögtön az élen robbant be a hétvégébe, miközben a bajnoki éllovas Oscar Piastri a mezőny második felébe szorult.
Biztosan vannak, akik szerint ez sportszerűtlenség, míg mások úgy vélik, az F1 része. De miért babrálja a Red Bull a McLaren ragasztószalagját, és mit árul el mindez az idei vb-harcról?
Mivel balszerencsés volt a rajtnál, nyár óta legrosszabb eredményét érte el az USA Nagydíjon, viszont ha két századmásodperccel gyorsabb az időmérőn, Max Verstappent üldözhette volna a célig. George Russell szerint ilyen pofonegyszerű a mai Forma–1 képlete, amelynek az érdemi része a kvalifikáció utolsó szakaszából, majd másnap az első kanyarig tartó sprintből áll.
Október derekánál járva az F1-es csapatok fő fókusza már rég nem az idei autón, hanem a teljesen új szabályok szerint épülő 2026-oson van, de kevesen álltak le olyan korán a 2025-ös fejlesztésekkel, mint a Ferrari – Frédéric Vasseur pedig nem számolt azzal, hogy ennek milyen hatása lesz a csapat moráljára.
Oliver Bearman az USA Nagydíj után élesen kritizálta Yuki Tsunodát, aki szerinte elkeseredett manőverek sorát hajtja végre a versenypályákon, a legutóbbinak pedig austini csatájuk során ő lett az áldozata.
Az USA Nagydíj végérvényesen bizonyította, Max Verstappen képes öles léptekkel ledolgozni a ponthátrányát a bajnokságban, ha a McLaren nem áll a helyzet magaslatán. A csapat azonban még nem áll készen arra, hogy beálljon valamelyik versenyzője mögé a holland legyőzése érdekében.