Míg a Mexikóvárosi Nagydíj első szabadedzésén a partvonalra állított versenyzők közül többen is a bokszutcai irányítóközpontból figyelték a történéseket, hogy új szakmai tapasztalatokat gyűjtsenek, a Mercedesnél George Russell hozzájuk képest is egészen különleges szerepkörbe bújt.
Tavaly itt nyerni tudtak, de Leclerc szerint az idén messze vannak ettől, ám ha mégis csatázhatnak majd a McLarenekkel és Max Verstappennel, akkor egy dolog az ő malmukra hajthatja a vizet.
Lewis Hamilton első 19 versenyén dobogó nélkül maradt a Ferrarival, ami példátlanul gyenge debütálás egy versenyzőtől a csapat történetében. Arra viszont még talán elegendő ideje van, hogy az első pole és az első győzelem elérésével a lista végére kerüljön.
Biztosan vannak, akik szerint ez sportszerűtlenség, míg mások úgy vélik, az F1 része. De miért babrálja a Red Bull a McLaren ragasztószalagját, és mit árul el mindez az idei vb-harcról?
Mivel balszerencsés volt a rajtnál, nyár óta legrosszabb eredményét érte el az USA Nagydíjon, viszont ha két századmásodperccel gyorsabb az időmérőn, Max Verstappent üldözhette volna a célig. George Russell szerint ilyen pofonegyszerű a mai Forma–1 képlete, amelynek az érdemi része a kvalifikáció utolsó szakaszából, majd másnap az első kanyarig tartó sprintből áll.