Az elmúlt hét során váratlan lendületet kapott a V10-es motorok Forma-1-be való visszatérésének realitása. Toto Wolff azonban gondoskodott róla, hogy kicsit lehűtse a kedélyeket, ezáltal újabb fronton szembehelyezkedve Christian Hornerrel.
Saját kortalanságáról és az őt ért kritikákról beszélt Lewis Hamilton a Time magazinnak adott interjúban, amelyben azt mondja, az F1-ben máig szűnni nem akaró sikeréhségének egyik fő indikátora, hogy még nem kötelezte el magát a családalapítás mellett.
Eltérő az F1-es versenyzők véleménye a szezon előtti közös festésbemutató esemény sikerét és szükségességét illetően. Van, aki örülne, ha ez lett volna az utolsó ilyen, más szerint néhány évente elég lenne megrendezni, megint más pedig örömmel állandósítaná a showműsort. És van Max Verstappen.
Charles Leclerc úgy érzi, máris sok tudást magába szívott azáltal, hogy megfigyelte, milyen különbségeket tapasztal Lewis Hamilton a Mercedes és a Ferrari munkamódszerei között.
Bár tavaly ősszel az FIA-nak sikerült száműznie a Forma-1-ből a mini-DRS fantázianévvel illetett technikai újítást, a Red Bull technikai igazgatójának állítása szerint a megoldás idén is megjelent néhány autón, egyikük pedig ismét a McLaren.
Pozitívan értékelt a szahíri F1-es teszt első napja után Max Verstappen, ami alighanem megkönnyebbülést jelent csapatának, a Red Bullnak is az autó makacs viselkedése által végigkísért 2024-es szezon után.
Botrányos kitiltások előzték meg a Motorsport Világtanács szerdai ülését, aminek nyomán felmerült a kérdés, hogy egyáltalán érvényesnek tekinthetőek-e az ott meghozott döntések.