Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.
Napjainkban ritkaságszámba megy, hogy egy aktív F1-es versenyzőnek ideje és lehetősége legyen valamely más versenysorozatban is rajthoz állni. Max Verstappen a múlt hétvégén ezt megtette, de George Russell és Fernando Alonso azt mondják, ők más-más okokból képtelenek lennének erre.
10, 15, 20, 100 – ezek a számok mind elhangoztak, amikor a Szingapúri Nagydíj csütörtöki sajtótájékoztatóján arra kérték a versenyzőket, hogy számszerűsítsék, hány százalék esélyt adnak Max Verstappen idei bajnoki címszerzésére.
A Racing Bulls pilótája nemcsak a legmeggyőzőbb teljesítményt nyújtó újonc a 2025-ös F1-es évadban, de a pályán kívül is nagyon tudatos azt illetően, hogy mihez adja az arcát.
Az F1 legutóbbi szabályciklusának eleje pozitív változást hozott a versenyzés minőségében, ám aztán romlani kezdett a helyzet. Az FIA ezért kész volt lépni, de a csapatoktól nem kapta meg az ehhez szükséges támogatást.
A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.