A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.
A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
Egyre több jel utal arra, hogy Christian Horner a Red Bull csapatfőnökeként elért hatalmas sikerei és húsz év szolgálat után a cégtől kapott döbbenetes végkielégítése ellenére sem tekinti még befejezettnek a karrierjét az autóversenyzés csúcsán, és már a visszatérés módján dolgozik – a legnehezebb utat is számításba véve.
A Haas múlt pénteken tesztlehetőséget adott korábbi pilótájának, Romain Grosjeannak, aki a 2020-as Bahreini Nagydíjon elszenvedett balesete miatt akkor nem tudott igazán elbúcsúzni a csapattól. Most megjelent a videó a francia búcsúköréről.
Bár első F1-es szezonjára még nem tud IndyCarban edződött versenyzőt az autójába ültetni a mezőnyhöz 2026-tól csatlakozó csapat, a Cadillac, az amerikai formaautós versenyzés elmúlt évtizedének egyik legnagyobb sztárját mégis megszerezte: Simon Pagenaud már régóta a szimulátorban dolgozik.
Félve vágott neki, de végül rendkívüli tapasztalatokról számolt be Carlos Sainz, miután első alkalommal vezethetett egy terepraliautót – azt a Fordot, amellyel apja, idősebb Carlos Sainz idén rajthoz állt a Dakaron.
Egy Forma–1-es mérnökök tudására alapuló vállalat Mike Gascoyne vezetésével bizonyítékát adja annak, hogy az F1-es autók tervezéséhez szükséges tudás a hadiiparban is hasznosítható: a Renault és a Toyota korábbi technikai igazgatója most az orosz-ukrán háború alakításában játszik fontos szerepet.
Tökéletesen elfoglalni a rajtpozíciót egy Forma–1-es autóval nem könnyű feladat, sőt, az autókra az utóbbi években felkerült extra elemekkel csak még nehezebbé vált. Lewis Hamilton és Lando Norris olyan megoldást találtak erre a problémára, ami a csúcstechnológia terepén egészen fapadosnak tűnik, ugyanakkor hatékony.
Még nincs két hete, hogy egy svájci autóversenyző, Laura Villars bejelentette, első nőként elindul az FIA idei elnökválasztásán, de máris megjelent egy újabb női aspiráns: Virginie Philippot szintén rendelkezik autósportos kötődésekkel, lépését pedig azzal indokolta, hogy nem akar az utolsó lenni.
A holland pilótát a tavaly és az idén is összeboronálták a Mercedes F1-es csapatával, de nem hagyta ott a Red Bullt. Más területen viszont most közös kalandba kezdett a csillagos márkával.