2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
A 2026-os motorok körül kialakult vita jelen állás szerint könnyen azt eredményezheti, hogy jövőre a Ferrari, a Honda és az Audi motorja is csak bottal üti majd a Mercedes és a Red Bull nyomát.
Több versenyző is szezonja legjobb eredményét érte el a hétvégén, 2025-öt pedig egy szempontból annak ellenére is az utóbbi két évtized legváltozatosabb évének tekinthetjük, hogy az egy csapat uralmáról szól. Statisztikai érdekességek az Azeri Nagydíjról.
Nem csak Lewis Hamilton beszélt arról, hogy áttörést ért el az Azeri Nagydíj hétvégéjén – Yuki Tsunoda az idei legjobb eredményével bizonyította, hogy érdemes volt törölni a terveit a nyári szünetben, és soron kívül visszamenni a gyárba dolgozni.
A Mercedes egészen informatív videójából egy csomó autósportos kifejezést megtanulhatunk jelnyelven. Így tett Andrea Kimi Antonelli és George Russell is, akiket lenyűgöztek a mozdulatsorok.
A monzai verseny után előrejelzést téve Charles Leclerc arról beszélt, az utcai pályákon, mint amilyen Baku, lehet még esélyük kimagasló eredményt elérni. Ám miután az azerbajdzsáni futam is csalódással ért véget a Ferrari számára, a monacói idejét érzi visszaszállni a realitás talajára.
A már 11. F1-es szezonját töltő Carlos Sainz képességeit persze minden csapatfőnök jól ismerheti szerte a paddockban, így talán csak véletlen egybeesés, hogy éppen az idei legerősebb hétvégéjén reppentek fel az eligazolásával kapcsolatos pletykák – és ez nem is csak a saját teljesítményén múlt.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
A 2026-os motorok körül kialakult vita jelen állás szerint könnyen azt eredményezheti, hogy jövőre a Ferrari, a Honda és az Audi motorja is csak bottal üti majd a Mercedes és a Red Bull nyomát.