Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.
Max Verstappen Spanyol Nagydíjon bemutatott akciója, amikor tudatosan nekihajtott George Russell autójának, az autósport legsötétebb magatartásformáit idézte. Cikkünkben felelevenítjük a sportág történetének legemlékezetesebb szándékos ütközéseit és az értük kirótt büntetéseket, amelyek igencsak széles skálán mozogtak.
Még csak nemrég kezdődött el az évtizedek óta első szezon, amelyben a McLaren uralkodik, de a csapat máris története legjobb eredményességi sorozatainak közelében jár. Eközben Max Verstappen Red Bull-os mélypontjához került közel, míg Yuki Tsunoda élre ugrott Japánban.
Minden autóversenyző rémálma, amikor ekkora tempónál irányíthatatlanná válik az autója, és csak reménykedik, hogy az elkerülhetetlen baleset nem fog fájni.
Az F1 csapatai közül 2016 óta az Aston Martinnak (és jogelődeinek) volt a legtöbb versenyen szüksége a tartalékversenyző bevetésére, és Stroll miatt megint erre kényszerülhetnek.
Frédéric Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke az elmúlt hétvégén felvetette az olasz sajtó felelősségét a csapat sikertelenségében, de a jelek szerint a Gazzetta dello Sportot ez nem hatotta meg.