A maranellói istálló csapatfőnöke elmondta, merőben más autót mutatnak majd be januárban ahhoz képest, mint amivel a szezont kezdik. Emellett a merőben eltérő megközelítésről is szót ejtett.
A tavalyi és az idei szezon között amiatt is volt olyan szokatlanul intenzív a pilótakeringő, mert több csapat már egy évvel a 2026-os átfogó szabályváltozások előtt állandósítani igyekezett a versenyzői felállását, hogy a jövő évtől eggyel kevesebb legyen az ismeretlen tényező. Ehhez képest még mindig elég sok ülést találunk a mezőnyben, amelynek sorsa bizonytalan.
Bizarr és ijesztő baleset történt szombaton a NASCAR másodosztályának Watkins Glenben rendezett versenye után, amikor Connor Zilisch leesett az autójának tetejéről.
Évtizedeken át pofonegyszerű volt a képlet a Forma–1-ben: minél előkelőbb helyen végez egy csapat a bajnokságban, annál nagyobb részt szakíthat ki az istállók között szétosztott kereskedelmi bevételekből, a jobb eredménynek tehát csak előnyei voltak. A 2020-as években azonban már ez sem ennyire egyértelmű.
A maranellói istálló csapatfőnöke elmondta, merőben más autót mutatnak majd be januárban ahhoz képest, mint amivel a szezont kezdik. Emellett a merőben eltérő megközelítésről is szót ejtett.