Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.
Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt tartalmaz, és tartalmaz sok év után visszatérő újdonságokat, vagy éppen egy olyasmit, aminek el kellett volna tűnnie róla, ám mégsem tette.
Formaautós versenyen szinte elképzelhetetlen, hogy a Hungaroring lassú, 180°-os utolsó kanyarjaiban az autók csatahelyzetbe kerüljenek száraz körülmények között, a Forma–2-es sprintverseny utolsó körében azonban itt dőlt el a győzelem sorsa Alex Dunne és Pepe Martí között – feltéve, hogy már eldőlt.
Egy magyarnak már akkor sem vicces, amikor legelőször hallja, de ennyi évtized alatt azt hinnénk, hogy már a külföldiek is ráuntak erre a nagyon béna szójátékra, amit Valtteri Bottas a Hungaroringen most mégis felmelegített.
Oscar Piastri és Lando Norris között hajszálnyi a különbség a tabella élén a Magyar Nagydíj harmadik szabadedzésének eredménylistáján, a hétvégét továbbra is domináló két McLaren mögött a Ferrari autói tűnnek a leggyorsabbnak az időmérő előtt.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.