Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.
Max Verstappen úgy véli, sokkal több szabálytalanságra derülne fény, ha az FIA-nak több ideje lenne, és a teljes mezőnyt le tudná ellenőrizni a futamok után.
Robert Kubica megjárta a poklot, majd áldozatos munkával visszaüzdötte magát előbb a Forma–1-be, most pedig az autóversenyzés egyik csúcsára is felért.
A McLaren egy olyan technikai újítással érkezett a Kanadai Nagydíjra, amely Lando Norrisnak egyértelműen segít, Oscar Piastri viszont nem szeretné azt használni. A csapatnál lehetségesnek tartják, hogy az MCL39-es modell eltérő specifikációjával fogja megvívni a bajnoki csatát a két pilóta a szezon hátralévő részében.
Az egymást követő második versenyen kell a mezőny legvégéről rajtolnia Yuki Tsunodának, miután tíz rajthelyes büntetést róttak ki rá a Kanadai Nagydíjon. A japán szerint nem sok logika volt a döntésben, hiába igaz, hogy szembement a szabály betűjével.
Először történt meg Lewis Hamiltonnal idén, hogy két egymást követő időmérőn legyőzte csapattársát, Charles Leclerc-t, ennek ellenére a legkevésbé sem volt elégedett a Kanadai Nagydíj szombatján, sőt újabb válogatott kritikákkal illette az autóját.
Vasárnap reggelre virradva a Ferrari három autója áll a legígéretesebb pozícióban a Le Mans-i 24 óráson, legközelebb üldözőjük pedig a Porsche #6-os számú egysége.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.