A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.
Vasárnap reggelre virradva a Ferrari három autója áll a legígéretesebb pozícióban a Le Mans-i 24 óráson, legközelebb üldözőjük pedig a Porsche #6-os számú egysége.
Míg Max Verstappen provokációként értelmezi, ha a büntetőpontjait és a George Russell-lel közösen elfoglalt montreali első rajtsort emlegetik, a brit inkább csak higgadtságba csomagolt élcelődéssel reagál a holland helyzetére.
A büntetőpontok felemlegetésével érzékeny pontra tapintottak Max Verstappennél a Kanadai Nagydíj időmérőjét követő sajtótájékoztatón. A holland leszólta az FIA munkatársát, és ha már belekezdett, az egész világot is.
A Mercedes idei első rajtelsőségét szerezve George Russell a McLarent és a Red Bullt is meglepte a Kanadai Nagydíj időmérőjén. Max Verstappen a második, nincs McLaren az első sorban, miután Oscar Piastri harmadik, Lando Norris pedig csak hetedik lett.
Fernando Alonso olyan sokszor feltűnt a Kanadai Nagydíj hétvégéjén az egyik csapat motorhome-jában, amelyik nem az Aston Martiné, hogy az menetrendszerűen sokakban gyanút ébresztett a paddockban.
Lando Norris zárta a legjobb idővel a Kanadai Nagydíj harmadik szabadedzését, amelyen csapattársa, Oscar Piastri falnak ütközött a célegyenes bejáratánál – de nem ő volt az egyetlen, akinek megnehezítette az életét a montreali pálya.
A Red Bull második autójának átka egyre nehezebben feloldható. Christian Horner csapatfőnök szerint elkerülhetetlen, hogy egyes modellekből csak Max Verstappen tudja kihozni a maximumot, a holland mellett korábban besülő Alexander Albon ma már úgy érzi, képes lenne megbirkózni a feladattal, Isack Hadjar viszont egyelőre nem kér az előléptetésből.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.