Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.
Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt tartalmaz, és tartalmaz sok év után visszatérő újdonságokat, vagy éppen egy olyasmit, aminek el kellett volna tűnnie róla, ám mégsem tette.
Lando Norris és Oscar Piastri rádióforgalmazásából egyértelmű, hogy a McLaren már a verseny előtt megbeszélte pilótáival a padlólemez óvásához kellő taktikát.
Lance Stroll egy kanyar után kiesett a Las Vegas-i Nagydíjról, majd gyakorlatilag másfél órára eltűnt, hogy aztán meglepően elnézőn értékelje a történteket.
Max Verstappennek olyan rajongói kérdésekre kellett válaszolnia, amelyek közül több is képes a tűréshatár feszegetésére. A holland azonban nem jött ki a sodrából, sőt, még amikor elküldött valakit a fenébe, azt is végtelenül udvariasan tette.
A McLaren kettős kizárása felkorbácsolta az indulatokat a rajongók körében, a döntés jogosságával azonban nem lehet vitatkozni, és annak is megvan az oka, hogy miért nem ellenőriznek mindenkit.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.