Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Charles Leclerc felfedte, olyan utazás van számára betervezve erre a téli szünetre, ami nem sokaknak az életében adatik meg – de ferraris csapattársa, Lewis Hamilton 2023-ban már megcsinálta.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Charles Leclerc felfedte, olyan utazás van számára betervezve erre a téli szünetre, ami nem sokaknak az életében adatik meg – de ferraris csapattársa, Lewis Hamilton 2023-ban már megcsinálta.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Charles Leclerc felfedte, olyan utazás van számára betervezve erre a téli szünetre, ami nem sokaknak az életében adatik meg – de ferraris csapattársa, Lewis Hamilton 2023-ban már megcsinálta.
Csupán pár hónappal a Forma–1 új technikai korszakát hozó 2026-os szezonnyitó előtt került be egy módosítás a szabálykönyvbe, ami bonyolultabbá, ugyanakkor biztonságosabbá teszi az automatikusan felnyíló szárnyak működését.
Két bajnoki címet is ünnepelhetett a McLaren csapata a karácsony előtt megtartott évzáró összejövetelen. A mikrofont magához ragadó vezérigazgató csapongott a témák között, az FIA gála legbizarrabb jelenete, egy unikornis és még Stoffel Vandoorne is előkerült beszédében.
Lewis Hamilton első ferraris szezonját nehéz diadalmenetként jellemezni, de az istálló egyik vezető mérnöke, Matteo Togninalli szerint egyáltalán nem olyan rossz a viszony a felek között, amint az a nyilatkozatokból átjön.
George Russell azzal is számolt, hogy Max Verstappen mintegy a szombaton köztük történtek megtorlásaként nem fogja hagyni, hogy bevegye az első kanyart a katari versenyen.
Max Verstappen elmondása szerint minden tiszteletét elveszítette George Russell iránt, miután a brit az időmérő után „olyan keményen ki akart szúrni” vele a sportfelügyelők előtt, amihez hasonlót korábban még sohasem látott.
Sajtóértesülések szerint a Katari Nagydíj volt Esteben Ocon utolsó versenye az Alpine színeiben, a csapat ugyanis afelé hajlik, hogy a szezonzáróra már Jack Doohant ültesse az autójába. A francia pilóta kiesés utáni nyilatkozata is búcsúüzenetként hangzik.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Charles Leclerc felfedte, olyan utazás van számára betervezve erre a téli szünetre, ami nem sokaknak az életében adatik meg – de ferraris csapattársa, Lewis Hamilton 2023-ban már megcsinálta.
Csupán pár hónappal a Forma–1 új technikai korszakát hozó 2026-os szezonnyitó előtt került be egy módosítás a szabálykönyvbe, ami bonyolultabbá, ugyanakkor biztonságosabbá teszi az automatikusan felnyíló szárnyak működését.