Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
A maranellói istálló csapatfőnöke elmondta, merőben más autót mutatnak majd be januárban ahhoz képest, mint amivel a szezont kezdik. Emellett a merőben eltérő megközelítésről is szót ejtett.
George Russell úgy véli, ezen két csapat közül a Red Bull lesz a jobb a kaszinóvárosban, míg a saját tavalyi győzelméből nem vonna le messzemenő következtetéseket.
Helmut Marko mindössze 9 F1-es futamon indult, de így is közel került ahhoz, hogy a Ferrari szerződtesse őt. A Red Bull motorsport-tanácsadója egy podcastban beszélt erről.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.