Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.
A maranellói istálló csapatfőnöke elmondta, merőben más autót mutatnak majd be januárban ahhoz képest, mint amivel a szezont kezdik. Emellett a merőben eltérő megközelítésről is szót ejtett.
A szezon nagy részében úgy tűnt, Oscar Piastri már harmadik F1-es idényének végén a magasba emelheti a világbajnoki trófeát, de az elmúlt két hónapban nagyot fordultak az esélyek a McLaren pilótái között zajló csatában. Az ausztrál pályafutását egyengető Mark Webber reagált a kedvezőtlen tendenciára.
Újabb istálló jelentkezett be Max Verstappen szolgálataiért, amely bár jelenlegi teljesítményszintjével még aligha mozgatná meg a holland fantáziáját, ám amely a csapatvezetője révén kivételesen szoros kapcsolatot ápol a négyszeres világbajnokkal.
Napjaink egyik legismertebb videós tartalomgyártója Max Klymenko, aki a világ különböző terein állítja fel létráját, hogy megpróbálja kitalálni az arra felmászó járókelők munkáját. Történetesen Toto Wolff is arra sétált.
Kettős győzelmet aratott a Hyundai a TCR World Tour makaói szezonzáró hétvégéjének első futamán, ám Michelisz Norbert volt az a csapat három versenyzője közül, aki ebből kimaradt. A magyar versenyző ráadásul mától már nem is mondhatja magát a sorozat uralkodó bajnokának, miután Yann Ehrlacher bebiztosította a címet.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.