A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.
Az ABB otthon és munkahelyeken egyaránt könnyen telepíthető, AC fali töltőkből álló termékcsaláddal bővíti a töltési megoldásokból álló portfólióját.
Az új AC fali töltőket felsorakoztató,...
A Haas csapat a soron következő Bahreini Nagydíj előtt extra boxkiállás gyakorlást tart majd, mivel arra a következtetésre jutottak, hogy a nem megfelelő felkészülés...
Hónapokig tartó találgatások után pont kerül annak a mondatnak is a végére, hogy hol, mivel és kikkel indul a Zengő Motorsport. A csapatvezető, Zengő...
Daniel Ricciardo úgy hiszi, hogy a Red Bull, egy probléma mentes hétvége során, képes lett volna arra, hogy komoly csatába bonyolódjon a Ferrarival az...
A Ford bemutatja az új Ford Mustang karcsúbb, gyorsabb és modernebb változatát, ami megújult külsővel, továbbfejlesztett hajtásláncokkal és futóművel, fejlettebb vezetősegítő rendszerekkel és még...
Mivel ez a munkahét rövidebb lesz, és hétvégén már húsvét, mi is tavaszias hangulatba kerültünk, de ezt persze összehoztuk az autósporttal.
Az elmúlt években bejárták...
Korábban már beszámoltunk róla, hogy a Force India elhalasztja a tervezett névváltoztatását. Az eredeti elképzelés szerint az autó bemutatójával egy időben új nevüket is...
A szezon zárásaként Charles Leclerc és Lewis Hamilton még kapott egy rangsorolós feladatot a Ferraritól – ezúttal a tíz legjobb karácsonyi filmről kellett megegyezniük.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.