2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
A 2026-os motorok körül kialakult vita jelen állás szerint könnyen azt eredményezheti, hogy jövőre a Ferrari, a Honda és az Audi motorja is csak bottal üti majd a Mercedes és a Red Bull nyomát.
Korábban már beszámoltunk róla, hogy Carmen Jorda is bekerült az FIA Women in Motorsport, azaz Nők a Motorsportban Bizottságába, ezen pedig több női versenyző...
Chase Carey elismeri, hogy a Liberty Mediának hosszútávra kell megnyernie a Forma-1 rajongókat, elsősorban az újabb, fiatal generációt. Ez az, amit elődjük, Bernie Ecclestone...
Esteban Ocon továbbra is úgy hiszi, hogy még mindig gyorsabb korábbi F3-as riválisánál, még akkor is, ha Verstappen az élmezőnyben harcol, ő pedig nem.
Ocon...
Az FIA Biztonsági Bizottsága zöld utat adott az erősebb sisakoknak, melyeket 2019-ben mutatnak majd be a Forma-1-ben, a komolyabb biometriai megfigyeléssel együtt.
Az FIA az...
Yusuke Hasegawa (ex-)Honda-főnök alig várja, hogy a japán gyártó végre megszabaduljon a McLarentől és elkezdhesse az új Toro Rosso-projektet.
2015-ben nagy reményekkel indult útjának a...
Lewis Hamilton azt állítja, hogy esze ágában sincs helyreállítani a barátságát korábbi csapattársával, Nico Rosberggel. Amilyen keményen harcoltak a 2014-től 2016-ig terjedő időszakban a...
Kedden a Porsche Hungária karácsonyi, évértékelő sajtótájékoztatóján jártunk, ahol Vérten Sándor kommunikációs vezető és Eppel János ügyvezető igazgató összegezték a cég 2017-es évét.
Mint kiderült,...
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.