Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.
Max Verstappen úgy véli, sokkal több szabálytalanságra derülne fény, ha az FIA-nak több ideje lenne, és a teljes mezőnyt le tudná ellenőrizni a futamok után.
Bár rosszul kezdte a Q3-at, végül így is pole-t szerzett és három pozícióval legyőzte csapattársát Lando Norris a Brazil Nagydíj időmérőjén. A Red Bullnál fájdalmas eredménnyel zárult a Max Verstappen autóján elvégzett változtatás, a holland a 16. hellyel már a Q1-ben kiesett.
A Ferrari számára a vártnál küzdelmesebben alakul a Brazil Nagydíj hétvégéje – és ahogy az már-már megszokott, ezúttal sem igazán tudják, miből fakad a lemaradásuk. Charles Leclerc és Lewis Hamilton azért bíznak benne, hogy a sprintverseny végeztével átrajzolódhatnak az erőviszonyok.
Még ha szándékosságot nem is érdemes belelátni, az élmezőnyben haladók egybehangzó véleménye az interlagosi sprintverseny után, hogy közvetetten a 2-es kanyarban a hibájával a kerékvetőre vizet felhordó Lando Norris okozta három autó, köztük a bajnoki rivális Oscar Piastri kiesését.
Gabriel Bortoleto megpróbálta meglepni Alex Albont a célegyenes végén, de elveszítette az uralmat az autója felett, aminek hatalmas baleset lett a vége.
Lando Norris nyerte az interlagosi hétvége sprintversenyét, a végjátékban ellenállva Kimi Antonelli nyomásának. Oscar Piastri balesetezett a másik McLarennel, ami piros zászlós leállást vont maga után, az ausztrál pedig újabb jelentős pontveszteséget könyvelhet el a bajnoki harcban.
A bajnokság szempontjából is fontos fejlemények után megszakították a Brazil Nagydíj sprintversenyét, aminek nedves pályán, de slick gumikkal vágott neki a mezőny.
Franco Colapinto döcögős kezdés után kezdi felvenni a ritmust az Alpine-nál, az istálló ügyvezető igazgatója szerint pedig nem a szponzori háttere biztosította be számára a 2026-os ülést.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.