back to top
KezdőlapFastest SlapA ST Hugo segítségével saját márkás bort dobott a piacra Ricciardo

A ST Hugo segítségével saját márkás bort dobott a piacra Ricciardo

-

Daniel Ricciardo büszkén jelezte, hogy a ST Hugo segítségével saját márkás bort dobott a piacra.

Az ausztrál pilóta a héten már Bahreinből köszönhet be, ugyanis elkezdődik hamarosan a szezon előtti teszt, mely során a csapatok kipróbálhatják autóikat a versenypályán is. A 31 éves versenyző új környezetben és új motorral a háta mögött róhatja a köröket, ám az újdonságok sora itt még nem ért véget.

Ma ugyanis Ricciardo bejelentette, hogy az ausztrál cég kínálatában meg fog jelenni a DR3 x ST Hugo limitáld kiadású termékcsalád, ami a szenvedély, az erő és precizitás védjegyével lett fémjelezve.

A kollaboráció eredményeként két „fine wine-t” kaphatunk. Az egyik a DR3 x ST Hugo Coonawarra Cabernet Sauvignon (2015), míg a másik a DR3 x ST Hugo Barossa Valley Shiraz (2014).

A Coonawara település környékén termesztett Cabernet Sauvignon, a régió legnagyobb szőlőültetvényeiből származó kivételes gyümölcsöket mutatja be. A klasszikus Cabernet-t helyi ibolyával, fekete ribizlivel és finom tanninnal gazdagították.

Míg a Barbossa északi részén fellelhető Ebenezer ültetvény az erőteljes és elegáns gyümölcseiről híres. A dús és gazdag sötét gyümölcsöt, nagyon finom tanninnal ékesítették.

Ricciardo a közösségi médiás platformjain ugyanakkor hozzátette, ezeket a termékeket biztosan nem fogja cipőbe önteni.

A borok ide kattintva tekinthetőek meg.