Van olyan terület, ahol a Ferrari kiemelkedő teljesítményt nyújt idén.
Nagy reményekkel vágott neki a Scuderia a Szaúdi Nagydíjnak, ám a Red Bull-lal és az Aston Martinnal nem tudták felvenni a versenyt. Charles Leclerc eleve hátrányból indult, hiszen harmadik alkalommal cserélték ki az elektronikát az egységében. Így a futamon 10 hellyel hátrébb indult, míg Carlos Sainznál is akadtak problémák.
A versenyen viszont jól működtek a lágyabb keverékek a vörösökön, egyedül a fehéroldalfalú abroncsokkal gyűlt meg a bajuk. A remény szikrája ott is lebegett a szemük előtt, ám Lance Stroll és a Safety Car hátrányba hozta őket.
Úgy járt mindkét versenyző, mint tavaly Sergio Pérez. Pont a biztonsági autós fázis előtt cseréltek kereket, így az addig felépített taktikai előnyük gyorsan eltűnt.
1000 bokszkiállás gyakorlattal hangolt az idei szezonra a Ferrari
A szezon előtt minden téren szeretett volna toppon lenni az istálló. A kerékcserék tekintetében 100 alkalommal hajtották végre a jól megszokott gyakorlatokat, hogy minél gyorsabban tudják abszolválni majd a versenyen a műveletet.
Sikerült fejlődniük, ugyanis a korábban mindig gyorsan cserélő Red Bullt is maguk mögé utasították. Jeddah-ban tehát Charles Leclerc boxkiállása alatt dolgoztak a leggyorsabban a szerelők. A DHL tabellájának második helyére Esteban Ocon és az Alpine került, míg a harmadik leggyorsabb Sergio Pérez és a Red Bull lett.
Two races, two #DHL Fastest Pit Stops for @Charles_Leclerc! @ScuderiaFerrari quick off the mark in the pits. #SaudiArabianGP#F1 #DHLF1 #DHL pic.twitter.com/eqNT05XOJ1
— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) March 19, 2023