A Formula E bajnoki fináléjának fordulatai az ünneplés utánig kitartottak, hiszen a gyártók bajnoki titulusa egy utólagos büntetést követően cserélt gazdát és szállt át a Porschéról a Jaguarra.
A Berlin ePrix vasárnapi versenye már kevésbé szólt a tolakodásról, mint a szombati, így releváns csata alakulhatott ki a dobogós helyekért. Antonio Felix da Costa nyert, de Nick Cassidy járt a legjobban.
Jean-Éric Vergne figyelmeztette a Formula E vezetőit a Berlin ePrix-t követően. A francia pilóta el fogja hagyni a sorozatot, ha a versenytársai nem fejezik...
„Ez az első alkalom, amikor nyugodtan ki tudom jelenteni, hogy valami gyorsabb, mint én. Most először ejtettem ezt ki a számon. Soha többé nem is fogom” - fogalmazott a 100 méteres síkfutás világcsúcstartója, miután elvitte egy körre a Formula E autóját.
A Mexikóváros ePrix nyitotta meg a Formula E tizedik szezonját, amelyen a Porsche aratta le a babérokat Pascal Wehrlein révén. A gyártók közötti hierarchiában az évadnyitó alapján nem történt változás.
A Forma-1-ben nehéz évet záró Sergio Pérez sokkal inkább kiteljesedhet, ha a Red Bull-lal meglévő szerződése lejártát követően a Formula E-be igazol – véli a sorozat társalapítója, Alberto Longo.
A Formula E igyekszik minél több területen használni a legújabb technológiai újításokat, ám a Mahindra azzal, hogy segítségül hívta a mesterséges intelligenciát, egy másik fontos értékkel, a női munkatársak bevonására való törekvéssel ment szembe.
Egy hét múlva elstartol a Formula E történetének tizedik szezonja Mexikóvárosban, ám a legjobban várt újítás nem lesz része a versenyhétvégének. A nagy várakozások által övezett gyorstöltést megbízhatóságáról ugyanis részben a teszten történt tűzeset miatt még nem sikerült meggyőződni.
Sarkos véleményt fogalmazott meg a Formula E-ről Robert Kubica. Az ex-F1-es lengyel pilóta szerint a szóban forgó sorozatban olyan versenyezni, mintha az ember egy...