Négy nagy autósportos bajnokság már a McLarennek is sok, a csapat bejelentette, hogy az idei szezon végeztével kiszáll a Formula E-ből – mindössze három év és mérsékelt sikerek után, de a legnagyobb dobásuk még idén, búcsúidényükben jöhet.
Őrült szezonnyitányt produkált a Formula E újabb technológiai forradalma, ami az utolsó helyről rajtoló Mitch Evans győzelméről és Pascal Wehrlein látványos balesetéről marad emlékezetes.
A Berlin ePrix vasárnapi versenye már kevésbé szólt a tolakodásról, mint a szombati, így releváns csata alakulhatott ki a dobogós helyekért. Antonio Felix da Costa nyert, de Nick Cassidy járt a legjobban.
A Formula E bajnoki fináléjának fordulatai az ünneplés utánig kitartottak, hiszen a gyártók bajnoki titulusa egy utólagos büntetést követően cserélt gazdát és szállt át a Porschéról a Jaguarra.
A német sajtó által csak Elektro-Schuminak becézett Maximilian Günther nyerte a Formula E első tokiói futamát, miközben a Jaguar a gyengélkedése ellenére is megőrizte a vezetést a bajnokságokban.
Érdekes bejelentés érkezett a Formula E tokiói hétvégéjének felvezetéseként: a következő szezonban a Lola és a Yamaha együttműködésével új gyártó száll be a sorozatba, mindkét fél hosszú kihagyás után tér vissza az autósportba.
A 93 éves Bernie Ecclestone bizonyítja, soha nincs késő az önreflexióra: az F1 korábbi vezetője meggondolta magát a Formula E-vel kapcsolatban, már nem tartja azt a fűnyírók bajnokságának.
A McLaren megszerezte első futamgyőzelmét a Formula E-ben, Sam Bird egy olyan előzést mutatott be tavalyi csapattársa ellen, amivel szinte egycsapásra újraélesztette a sokak szerint már leáldozóban lévő karrierjét.