Elérkezett a nap, két évnyi halasztás és még hosszabb fejlesztési időszak után ezen a hétvégén, a Formula E dzsiddai fordulóján bemutatkozik a gyorstöltés.
A Formula E bajnoki fináléjának fordulatai az ünneplés utánig kitartottak, hiszen a gyártók bajnoki titulusa egy utólagos büntetést követően cserélt gazdát és szállt át a Porschéról a Jaguarra.
Bemutatta 11. szezonjának versenynaptárát az elektromos formaautós széria, benne – szokás szerint – néhány meglepetéssel, miközben a bajnokság új identitását keresi.
A 93 éves Bernie Ecclestone bizonyítja, soha nincs késő az önreflexióra: az F1 korábbi vezetője meggondolta magát a Formula E-vel kapcsolatban, már nem tartja azt a fűnyírók bajnokságának.
A McLaren megszerezte első futamgyőzelmét a Formula E-ben, Sam Bird egy olyan előzést mutatott be tavalyi csapattársa ellen, amivel szinte egycsapásra újraélesztette a sokak szerint már leáldozóban lévő karrierjét.
Kapkodós döntésnek tűnik, hogy a Formula E a 16 futamból álló szezon negyedik versenye előtt jelentette be egy új pontverseny létrehozását, amelybe az eddig elért eredményeket is beleszámítják.
A nőnap apropóján állt elő a Formula E egy nagyszerű csúcsdöntés hírével: Rem al-Aboud gyorsabban gyorsult egy FE-autóval, mint korábban az FIA égisze alá tartozó bármilyen versenyautó valaha.
Nem a megszokott dolgokról beszélgettek a mérnökök a versenyzőikkel a Formula E második szaúd-arábiai futamának felvezető körében, hanem történetesen arról, hogy milyen szép a Hold az égen.