Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.
Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt tartalmaz, és tartalmaz sok év után visszatérő újdonságokat, vagy éppen egy olyasmit, aminek el kellett volna tűnnie róla, ám mégsem tette.
Nemcsak Charles Leclerc váratlan rajtelsősége révén szállított különlegességet a kvalifikáció a Hungaroringen – az is szembetűnő, hogy az első négy helyen végző autót mindössze 53 ezredmásodperc választja el egymástól.
Pénteken még úgy tűnt, Fernando Alonso sérülés miatt kihagyhatja akár a Magyar Nagydíj teljes hétvégéjét, egy nappal később pedig már arra a kérdésre kell válaszolnia, vajon elérhetőnek tartja-e a dobogós helyet idei legjobb időmérős eredménye után.
Az FIA a Nemzetközi Sportkódex vonatkozó szakaszának átírásával fontos módosítást foganatosított: 2026-tól könnyebb dolguk lesz a sportbíróknak bizonyos büntetések elbírálásakor.
Max Verstappen együttérzését fejezte ki az idei F1-es szezonban a Ferrarival jobbára küszködő Lewis Hamilton felé, aki szerinte jól láthatóan nem élvezte 2025-öt.
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.