Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Nem Max Verstappen lett idén az egyetlen Forma–1-es versenyző, aki úgy jelent meg egy más kategóriájú autóversenyen, hogy a feltűnést álnév mögé bújva igyekezett kerülni.
Stay on top of what's going on with our subscription deal!
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Nem Max Verstappen lett idén az egyetlen Forma–1-es versenyző, aki úgy jelent meg egy más kategóriájú autóversenyen, hogy a feltűnést álnév mögé bújva igyekezett kerülni.
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Nem Max Verstappen lett idén az egyetlen Forma–1-es versenyző, aki úgy jelent meg egy más kategóriájú autóversenyen, hogy a feltűnést álnév mögé bújva igyekezett kerülni.
Helmut Marko távozik a Red Bull F1-es csapatának életéből, ezzel végleg lezárul egy korszak az elmúlt 15 év egyik sikercsapatának történetében. Az istálló létrehozásában és irányításában két évtizeden át kulcsszerepet játszó osztrák búcsúzóul még belerúgott a szintén idén leköszönt Christian Hornerbe.
Mario Isola Pirelli-versenyigazgató szerint a gumiháború visszatérése pénzkidobás lenne és csak növelné a csapatok közötti távolságot.
2011-es visszatérése óta a Pirelli az F1 hivatalos gumiszállítója,...
Frederic Vasseur, a Sauber csapatfőnöke elégedett a jelenlegi fiatal versenyzők felhozatalával és teljesítményével.
Kijelenthetjük, hogy nem vagyunk messze a generációváltástól a Forma-1-ben: Fernando Alonso, Lewis...
1955-ben, Németországban készült az alábbi felvétel, melyen "A világ legveszélyesebb sportja", egy különleges síverseny látható.
A motorkerékpárok, VW Beetle-k és Porschék síelőket húznak, és bár a mutatvány...
Günther Steiner szerint a Haas csapat szeretné, ha lenne egy amerikai versenyzőjük, azonban úgy látják, jelenleg egy olyan amerikai sincs, aki alkalmas lenne a...
A Cosworth csak külső támogatás esetén lát esélyt arra, hogy 2021-től független motorgyártóként visszatérjen az F1-be.
A 2020 után életbe lépő új F1-es motorszabályok kialakításában...
A 22 éves olasz énekesnő, Francesca Michielin a 2011-es olasz X-Faktor győztese, úgy fest, elég nagy Forma-1 rajongó. Tavaly több futamon is járt, az...
A Forma-1 sportigazgatója, Ross Brawn nem támogatja azt az elképzelést, hogy módosítsanak a futamok jelenlegi formátumán.
Felmerült ugyanis korábban, hogy a körülbelül másfél órás versenyek...
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Nem Max Verstappen lett idén az egyetlen Forma–1-es versenyző, aki úgy jelent meg egy más kategóriájú autóversenyen, hogy a feltűnést álnév mögé bújva igyekezett kerülni.
Helmut Marko távozik a Red Bull F1-es csapatának életéből, ezzel végleg lezárul egy korszak az elmúlt 15 év egyik sikercsapatának történetében. Az istálló létrehozásában és irányításában két évtizeden át kulcsszerepet játszó osztrák búcsúzóul még belerúgott a szintén idén leköszönt Christian Hornerbe.