2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
A 2026-os motorok körül kialakult vita jelen állás szerint könnyen azt eredményezheti, hogy jövőre a Ferrari, a Honda és az Audi motorja is csak bottal üti majd a Mercedes és a Red Bull nyomát.
Az F1 egyik legelismertebb tervezője, Adrian Newey úgy véli, több kutatást kellett volna végezni a Halo kapcsán, mielőtt azt bevezetik a sportban.
Newey abszolút támogatja...
Zak Brown a Sky Sports F1-nek adott egy hosszabb hangvételű, amolyan évzáró interjút, ebből közlünk egy részletet. Rachel Brookes, a Sky riporternője többek között...
Ismered a Racingline.hu Instagram oldalát, ahol csak saját, kollégáink által készített képeket találsz, az egyes autósport eseményekről?!
Ha még nem követtél minket, nyomj egy "follow"-t,...
Alig nevezték ki a visszavonult Felipe Massát a FIA gokart bizottságának az élére, máris kellemetlen helyzetbe keveredett a brazil pilóta.
Idén az 500 Kart Granja...
Számos kritika érte a Forma-1 új, Abu Dhabiban bemutatott logóját. Ennek apropóján, a The Futur nevű YouTube csatorna egyik dizájn szakértője, Chris Do kielemzi...
A Forma-1 elszőbájának nevezett sorozatban jövőre debütáló Charouz Racing Antonio Fuocóval és Louis Deletraz-zal vág neki a 2018-as évnek.
A Charouz istálló a Formula V8 3.5-ös...
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
A 2026-os motorok körül kialakult vita jelen állás szerint könnyen azt eredményezheti, hogy jövőre a Ferrari, a Honda és az Audi motorja is csak bottal üti majd a Mercedes és a Red Bull nyomát.