2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
A 2026-os motorok körül kialakult vita jelen állás szerint könnyen azt eredményezheti, hogy jövőre a Ferrari, a Honda és az Audi motorja is csak bottal üti majd a Mercedes és a Red Bull nyomát.
A kétszeres Indy 500 győztes Juan Pablo Montoya és Oriol Servia azok, akik kipróbálhatják majd már a 2018-as aerokittel rendelkező versenyautót, az elkövetkezendő hónapokban....
2017. június 16-án Magyarországra érkezik a Német Túraautó Bajnokság (DTM) mezőnye, hogy a mogyoródi aszfaltcsík lelátóit három napra ismét a motorsport fantasztikus hangulata járja...
Emlékeztek, hogy nem is olyan régen Kimi Räikkönen Warsóban járt, a Shell promóciós rendezvényén? Az eseményen nem más interjúvolta meg a Ferrari finn versenyzőjét,...
Az Audi Hungariánál elkészültek az első egyedi lakkozású Audi TT RS modellek. A sportos Audi TT RS modellek sorozatgyártása tavaly indult el Győrben, eddig...
Lawrence Stroll, Lance milliárdos édesapja úgy véli, hogy sokat kritizált 18 éves fia most bebizonyította, hogy van keresnivalója a Forma-1-ben.
A szombati időmérőn a kanadai...
Bernula Istvánnal a volánnál benevezett egy KIA cee'd-et a TCR magyar fordulójára, a Hungaroringre. Csapata egyike volt az elsőknek, aki rendelt a STARD által épített...
Váratlan üstökösként robbant be 2017-ben a magyar gyorsasági motorsportos életbe Jedlóczky L. Márk. Az már az első tavaszi OB-s teszten látszott, hogy nincs megilletődve a...
2025-ös F1-es évértékelőnk második részében az év legemlékezetesebb versenyeiről szavazott szerkesztőségünk. Bár nem volt egyetlen magasan kiemelkedő nagydíja az évnek, talán így sem igazán meglepetés, melyik nagydíj kapta a legtöbb voksot.
A 2026-os motorok körül kialakult vita jelen állás szerint könnyen azt eredményezheti, hogy jövőre a Ferrari, a Honda és az Audi motorja is csak bottal üti majd a Mercedes és a Red Bull nyomát.