Daniel Ticktum indult ugyan a poleból, de Guanyu Zhou lerajtolta őt, így a brit a második helyre esett vissza a nyitó körökben, őt pedig Ralf Aron üldözte, akit Robert Shvartzman követett. A negyedik közben aztán jött is az első egész pályás sárga zászlós jelzés, mert Devlin DeFrancesco palánknak ment. Ezen fázisban a versenyzőknek redukálniuk kell a sebességüket, és tartaniuk kell egymás között a távolságot.
Amint újra versenytempóra kapcsolhattak a pilóták, a Ferrari támogatott Shvartzman a kilencedik helyig esett vissza, a Renault junioros Sacha Fenestraz pedig feljött a negyedik helyre, így ő volt a legjobb újonc. Ugyanekkor Ben Hingeley is falnak ment, így beküldték a biztonsági autót.
A kilencedik körben folytatódhatott a verseny, és Aron szemfüles volt, meg tudta előzni Ticktumot. Egy körrel később Mick Schumacher és Fabio Scherer akadtak össze, melynek az eredménye az lett, hogy Schumacher 19., Scherer a 15. helyre estek vissza. A verseny vége előtt Keyvan Soori Andres is a 12. helyen megismerkedett közelebbről a palánkkal, amely esetnek újra egy biztonsági autós fázis lett a vége.
Amint a safety car levonult, Fenestraz indított még egy utolsó rohamot Ticktum ellen a harmadik helyért, de a brit immáron jól védekezett. Az élen nem történt változás, Zhou megnyerte élete első FIA Formula 3 European Championship versenyét. Mögötte Aron, Ticktum és Fenestraz ért be. Marcus Armstrong, Enaam Ahmed, Alex Palou, Robert Shwartzman, Marino Sato és Jüri Vips sorrendben zárult az első tíz pilóta sorrendje. Mick Schumacher végül a 15. helyen ért célba.
Guanyu Zhou (PREMA Theodore Racing): “Jól rajtoltam, utána már csak azzal kellett törődnöm, hogy az új rajtokat követően mindig az élen maradjak. Én vagyok az első kínai pilóta, aki egy FIA bajnokságban nyert nyitott együléses versenyautóval, ami remek érzés. Nagyon örülök ennek, hogy ez sikerült.”
Ralf Aron (PREMA Theodore Racing): “Mint az ismert, ezen a szűk utcai pályán nehéz megelőzni az ellenfeleket. Abszolút rámentem az új rajtokra. Amikor megtámadtam Daniel Ticktumot, akkor picit össze is értem Daniel autójával, de nem lett belőle semmi komolyabb gond. Második helyen kezdeni az új szezont, jó dolog.”
Daniel Ticktum (Motopark): “Összességében nem vagyok elégedett, mert az élről indultam, és nem igazán akartam így harmadik helyen végezni. A fő problémám a rajtolással és az új repülőrajtokkal volt. Következő alkalommal jobb leszek.”