Pierre Gaslyt szembesítették egy olyan játékkal a paddockban, amit kizárólag szerencsével teljesíthetett volna hibátlanul – ahol viszont kapott némi fogódzkodót, kiválóan felismerte riválisait testük apró részleteiről is.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.
Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt tartalmaz, és tartalmaz sok év után visszatérő újdonságokat, vagy éppen egy olyasmit, aminek el kellett volna tűnnie róla, ám mégsem tette.
Az FIA egy olyan kiegészítést tett a 2026-os sportszabályzatban, amely megkönnyíti a csapatok dolgát a sprintversenyt tartalmazó hétvégéken – vagy legalábbis nem nehezíti annál is tovább, mint amilyen nehéz valójában.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Charles Leclerc felfedte, olyan utazás van számára betervezve erre a téli szünetre, ami nem sokaknak az életében adatik meg – de ferraris csapattársa, Lewis Hamilton 2023-ban már megcsinálta.
Csupán pár hónappal a Forma–1 új technikai korszakát hozó 2026-os szezonnyitó előtt került be egy módosítás a szabálykönyvbe, ami bonyolultabbá, ugyanakkor biztonságosabbá teszi az automatikusan felnyíló szárnyak működését.
Két bajnoki címet is ünnepelhetett a McLaren csapata a karácsony előtt megtartott évzáró összejövetelen. A mikrofont magához ragadó vezérigazgató csapongott a témák között, az FIA gála legbizarrabb jelenete, egy unikornis és még Stoffel Vandoorne is előkerült beszédében.
Lewis Hamilton első ferraris szezonját nehéz diadalmenetként jellemezni, de az istálló egyik vezető mérnöke, Matteo Togninalli szerint egyáltalán nem olyan rossz a viszony a felek között, amint az a nyilatkozatokból átjön.