Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.
Toto Wolffnak van egy érzése arról, hogy hány csapatot kellene a Mercedesnek motorokkal ellátnia az F1-ben, csak az a baj, hogy olyan egész szám nem létezik.
Nem Max Verstappen lett idén az egyetlen Forma–1-es versenyző, aki úgy jelent meg egy más kategóriájú autóversenyen, hogy a feltűnést álnév mögé bújva igyekezett kerülni.
Miután Mohammed Ben Sulayem volt az FIA-elnökválasztásának egyetlen jelöltje, csak formaságnak számított a pénteki szavazás: az emirátusokbeli sportvezető második négyéves ciklusát kezdheti meg a Nemzetközi Automobil Szövetség élén.
Az abu-dzabi szezon utáni teszttel most már tényleg befejeződött az idei F1-es szezon. A Mercedes módosított szárnnyal készült 2026-ra, míg ketten is új csapatuk színeiben köröztek.
Az osztrák tanácsadó szerződéséből még hátra volt egy év, a Red Bull pedig úgy adta elő a távozását, mintha ők szerették volna, ha marad. A valóság azonban valószínűleg nem ez.
A Red Bull közleménye szerint a 82 esztendős motorsport-tanácsadó maga döntött úgy, hogy ideje visszavonulni, a Red Bull vezetése pedig sajnálattal, de elfogadta ezt a döntést.